Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )

> Zouden jullie hier pissig van worden?
Jinx
plaatsen Jun 14 2009, 12:38
Bericht #1

JDM Powaaa!!

Groep: Bezoeker
Sinds: 24-September 04
Van: Den Haag
Gebruiker Nr.: 438

Als jullie dit zouden lezen?

Het gaat de laatste tijd dus niet al te best in mijn relatie idd.

Mijn chick mailde een vriendin:

he schat,
ik mis je.. kan nu tegen niemand me ei kwijt..
Had weer ruzie met Auguste (ik dus), en ik had problemen met me werk enzo, this wel allemaal opgelost nu maar voel me toch gewoon kut. Het loopt gewoon niet lekker tussen mij en Auguste, en gewoon puur omdat ik het gevoel heb dat hij gewoon niet meer gek op me is en mij voor altijd wil enzo snap je? Pff... ik zie wel allemaal hoe het loopt!
Ik ben al 3 dagen gestopt met roken maar sta op het punt nu een sigaretje op te steken! Heb ook al 2 rijlessen geh - etc etc

Reactie:

Hmm, Auguste. Als iets niet lekker gaat merk je dat gelijk, heb je het al wel met hem overlegd en gezegd dat je je kut
voelt. Je weet wat mijn mening is maar dat wil ik je niet opdringen. Mich jij bent een vrolijk mens met altijd n lach op je gezicht die mij zo goeed kan vermaken! Ik ben blij met je en je verdiend het beste, als dat betekend dat Auguste dat niet is
zeg ik ga met hem praten en raak niet te verdrietig "als" het uitgaat. Mannen horen je als queen te behandelen en het gevoel te geven dat je zn alles bent! Vooraltijd bij elkaar blijft enz enz enz. En als Auguste dat niet doet is er altijd nog wel een andere leuke jongen. Kijk zou je nou dik, lelijk vol met puisten en geen sociaal leveen hebben zou ik zeggen maak het niet uit! Maar je bent alles behalve dat! Je verdiend het beste michelle en als dat zonder hem is is dat nou eenmaal zo!
Kijk het gewoon even aan en praat er over!

---------------------------

En dat komt dus van een wijf waar mijn vriendin vroeger veel mee uitging en samen mannen regelden enzo, blegh, een wijf die vrijwel elke week praktisch smeekt of mijn vriendin weer mee wilt uitgaan enzo.

Waar bemoeid zo'n wijf zich mee?

--------------------
It's not what you drive that defines if you're cool. It's where you park at the end of the day.
QUOTE (RudeBoy @ Jun 14 2009, 16:25) *
Wij zijn sxoc. Wij zijn broeders.
Go to the top of the page

+Quote Post
3 Pagina's V   1 2 3 >  
Start new topic
Reacties (1 - 14)
appelaaneenstok
plaatsen Jun 14 2009, 12:48
Bericht #2

Driftparts

Groep: DMR
Sinds: 30-September 05
Van: Zaanstad
Gebruiker Nr.: 1060

Heeft weinig met bemoeien te maken...
Jouw vriendin mailt haar he, niet andersom.
In de ogen van jouw meisje is zij dus een dierbaar persoon.
Heeft je vriendin een punt?
Behandel je haar niet als een queen?
Verbied je haar bv om uit te gaan?

--------------------
One tequila, Two tequila, Tree keteela, Floor!!
Driftparts.nl - 0655521893 - info@driftparts.nl

+Quote Post
Jinx
plaatsen Jun 14 2009, 12:52
Bericht #3

JDM Powaaa!!

Nope, ze mag van mij haar gang gaan.. Mits het maar normaal en binnen de perken blijft natuurlijk. Ik ga niet rond blijven hangen bij een slet, mij teveel zorgen en drama. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

En of ik haar behandel als een queen, ze wil al anderhalf jaar elke dag bij mij zijn, ook al wil ik wat dagen rust af en toe. Dus ik zal wel iets goed doen in ieder geval. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Maar waarom negatief gaan zitten praten? Hoop je dan dat ze weer vrijgezel is zodat je weer kan uitgaan samen, dan dat het je echt iets intresseerd? Ik vind het best wel bijdehand dat iemand mijn vriendin half zit te pushen om het uit te maken.

--------------------
It's not what you drive that defines if you're cool. It's where you park at the end of the day.

+Quote Post
appelaaneenstok
plaatsen Jun 14 2009, 12:59
Bericht #4

Driftparts

Groep: DMR
Sinds: 30-September 05
Van: Zaanstad
Gebruiker Nr.: 1060

Ik denk dat je dat wilt lezen.
Ik lees toch echt iets anders.
Ze wil dat ze gaat praten met je, en als dat niet werkt voor haar, tjah..
Als ze maar gelukkig is, met jou, of Piet, of Peter, of Noud... Saffy?

--------------------
One tequila, Two tequila, Tree keteela, Floor!!
Driftparts.nl - 0655521893 - info@driftparts.nl

+Quote Post
Jinx
plaatsen Jun 14 2009, 13:02
Bericht #5

JDM Powaaa!!

Maar je kan er wel uit opmaken dat ze het er al eerder over gehad hebben, en dat zij toen nadrukkelijk dezelfde adviezen had erover. "je weet hoe ik erover denk.." etc.

Ik zie het vrij duidelijk als richting uitmaken duwen.

--------------------

+Quote Post
Jinx
plaatsen Jun 14 2009, 13:07
Bericht #6

JDM Powaaa!!

En je moet ook wel begrijpen dat die vriendin een redelijk notorious dickrider is, die heeft tientallen mannen gehad.

--------------------

+Quote Post
richs14
plaatsen Jun 14 2009, 13:09
Bericht #7

Absurd user

Sinds: 14-August 08
Gebruiker Nr.: 2529

als je vrouwtje een beetje stevig in der schoenen staat laat ze zich niet beinvloeden daar door.
Maar jij weet dat dit nu speelt en zij weet niet dat jij dit weet als ik het goed begrijp.
Hier kan je toch juist nu op in spelen om het min of meer ter spraken te brengen of er wat aan de hand is naar je meisje toe???
jij weet wat het probleem nu met er is, praat er dan met er over.

--------------------
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm <<

+Quote Post
Luminous Flux
plaatsen Jun 14 2009, 13:22
Bericht #8

Absurd user

Sinds: 22-March 09
Gebruiker Nr.: 2956

precies wat richs14 zegt! en wat betreft vriendinnen, die praten elkaar vaak snel de raarste dingen aan... ze praten met vriendinnen over problemen in een relatie terwijl die zich niet verdiepen en het hele verhaal niet kennen en reageren dan snel zoals de vriendin van jou meisje: als hij niet goed genoeg voor je is ga je toch bij hem weg, er zijn genoeg andere mannen bla bla bla... (typisch, ooit leren ze wel dat ze niet weg moeten lopen voor problemen maar oplossingen moeten zoeken, bij de oorzaak bijvoorbeeld (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) )

maar jij kan er nu op in spelen inderdaad, ben het een stapje voor en leidt het in goede banen in plaats van het te laten escaleren... tenminste, als je nog steeds veel om haar geeft en verder met haar wilt natuurlijk! als je er niks aan doet komt er een dag dat ze wel naar haar vriendin gaat luisteren... als jij geen initiatief neemt doet een ander het wel!

--------------------
Order your Rising Sun on Boost t-shirts here: Tec Shop
old: Honda civic coupe EJ2 b16a2 new: Nissan 200sx S14 sr20det Asian boys drive Asian cars

+Quote Post
RudeBoy
plaatsen Jun 14 2009, 13:39
Bericht #9

Super user

Sinds: 7-November 08
Van: Zoetermeer
Gebruiker Nr.: 2646

Hm, aangezien ik deze problemen ook gehad heb (zie vorige topic) en daar uitgekomen ben zal ik nu mijn mening geven.

Een relatie is tussen twee personen, en niemand anders. Die vriendin van haar eet niet met jullie mee, ze slaapt niet met jullie. Dus ze kan haar mening eigenlijk niet geven.
Je vriendin verteld haar vriendin natuurlijk het een en ander, maar natuurlijk zal ze meer praten over de 'slechte' dingen dan goede dingen. (omdat die slechte dingen dé dingen zijn waar ze mee zit en op haar hart liggen) Waardoor die vriendin een slecht beeld krijgt van de echte situatie. Hierdoor zien veel meisjes de vriendjes van hun vriendinnen als lul, klootzak, enzovoorts. De reactie; "Ik snap niet wat ze nog bij hem doet" is een veelgehoorde vrouwelijke uitspraak over relaties van kennissen.

Je vriendin verteld aan haar vriendin hoe kut de ruzie van gisteren was. Maar verteld niet hoe lekker het ontbijt op bed en de massage was 1 week geleden..

Daarom kan je aan de ene kant die vriendin van haar niets kwalijk nemen, ze wil het beste voor jou vriendin. Aan de andere kant moet ze jou vriendin zeker niet gaan pushen om het uit te maken. uitspraken als; ik wil je niet pushen maar je weet hoe ik erover denk zijn daarom ongepast/overbodig.

Wat ik denk dat je het beste kan doen is voor jezelf weten wat je wil. Wil je verder? wil je niet verder... ? kan je jou vriendin geven wat ze wil? als het antwoord nee is.. dan is het duidelijk voor beide partijen.
Als het antwoord ja is.. dan is het tijd om je best te gaan doen voor je meisje. Als een meisje ongelukkig is met iets moet je als man zijnde daarover praten, en waar mogelijk aanpassen om haar alsnog gelukkig te maken. Straks staat er een andere jongen voor haar klaar die dat wel voor haar over heeft en ben je haar kwijt.

Een mail naar die vriendin van haar, waarin je zegt dat je weet hoe ze over je denkt. Maar dat je echt om je meisje geeft, en echt je best wil gaan doen deze relatie te doen slagen... Daar heb je meer aan dan aan 'negatief' hierover tegen haar doen.
Ook zal dat denk ik veel respect bij die vriendin afdwingen. En zal haar minder slecht over jou doen praten. Zolang jij je woord houdt.

P.S. eerlijk gezegd moet ik toegeven dat er ook een kans is dat die vriendin inderdaad hoopt dat jou vriendin weer vrijgezel word zoals zij.. en weer 'back to the future' kan gaan. Ik heb een vriend van me die vaak met me wil gaan stappen. Zonder mijn vriendin erbij natuurlijk. En dan zit hij ook vaak; check die chicks.. kom we gaan praatje maken.. 'etc etc'. Als ik een keer problemen heb in mijn relatie is zijn reactie altijd; "dumpen die heks... het werkt niet".
Feit is dat hij altijd vrijgezel en player is.. en waarschijnlijk diep van binnen jaloers is dat ik zoveel om 1 meisje geef en het bij 1 meisje houdt. Hij vind het veel leuker om samen achter de chicks aan te gaan, ipv een vriend die huisman is.
Ik denk dat die vriendin érgens dat gevoel ook wel een beetje heeft. Althans, die kans is er.

--------------------
spank my ass and call me cowboy.

+Quote Post
Ginger
plaatsen Jun 14 2009, 14:59
Bericht #10

Absurd user

Sinds: 7-July 05
Van: Bij WJ
Gebruiker Nr.: 973

nou dan moet een vrouw het maar eens uitleggen.

Ik zou woest zijn als WJ mijn mail zat te checken. Hij heeft namelijk helemaal niets te maken met wat ik met mijn vriendinnen bespreek. Juist als vrouwen iets niet met hun partner kunnen/willen bespreken of eerst alles op een rijtje willen zetten gaan ze naar vriendinnen om de situatie te bepraten. De mening van de vriendin over het vriendje telt bij een goede vriendschap niet. Ik heb ook een goede vriendin met een lul van een vriend. Maar als zij bij mij komt dat ze problemen hebben roep ik ook niet direct dat ze bij hem weg moet gaan. Zij is bij hem dus zal hij ook wel goede kanten hebben. Dus bespreken we de situatie die haar dwars zit, geeft ik mijn mening en eventuele ervaring met het onderwerp en kan zij zelf nadenken en een beslissing nemen. Of niet. Want vaak genoeg is alleen al je verhaal kwijt kunnen en horen dat je niet de enige bent genoeg. Als jij je vriendin nu gaat confronteren met een emotionele uitbarsting die ze naar een vriendin gehad heeft maar die voor haar misschien al lang weer klaar is, kun je ruzie verwachten. Ze gaat erg boos op je zijn dat jij haar prive gesprekken naleest en gaat je hierop aanvallen. Daardoor krijgen jullie ruzie en niet over het onderwerp wat jou daadwerkelijk dwars zit maar over dat jij dat gelezen hebt. Na de ruzie heb je dus nog steeds niets uitgepraat en is de sfeer alleen maar slechter. Je hebt dus niets bereikt. Is dat wat jij wilt? Bij vrouwen is zoveel afhankelijk van emoties en gevoelens dat ze de ene keer het helemaal niet meer ziet zitten en zich zwaar kut voelt (bijvoorbeeld na een ruzie of als ze ongesteld moet worden) terwijl ze de andere keer hartstikke blij en gelukkig is en er dus niets aan de hand is.

Blijkbaar ben jij wel onzeker over jullie relatie, gezien je reactie en dat je het hier op een mannenforum post. Ik denk dat je beter op een NIET AANVALLENDE (anders krijg je weer ruzie) manier met haar om tafel kan gaan zitten (zonder te vermelden wat je hebt gelezen) en haar kan vragen of er iets aan de hand is of dat ze misschien dingen anders zou willen zien. Of je kan gewoon eens zonder aankondiging, zonder het haar te laten weten dat je het met opzet doet, extra lief voor haar zijn. Neem lekker samen een avondje, verwen haar wat meer, verras haar met wat leuks, kook een lekkere maaltijd voor haar zet een paar kaarsjes op tafel en geef haar veel complimentjes. (wel echte, niet onzinnige)Vraag eens hoe het op haar werk was en luister dan ook. Je zult merken dat ze dan ook heel anders op jou begint te reageren omdat vrouwen het nou eenmaal fijn vinden als een man dit doet. Dan voelen ze zich meer gewaardeerd, hebben ze het idee dat ze een betere band met je hebben en wegen de negatieve dingen ook niet zo zwaar. Het is eventjes wat moeite en het gaat niet in 1 week 100 graden om, maar als je dit volhoudt zul je merken dat het veel gezelliger wordt. Als dit je niet lukt en je wilt wel echt serieus met haar verder gaan zou je eens relatietherapie kunnen overwegen. Dit is niet alleen voor mensen die 40 jaar getrouwd zijn, maar ook jonge stellen kunnen hier leren naar elkaar te luisteren en een goede relatie op te bouwen.

Zo een heel verhaal, doe ermee wat je wilt.

(ik vind het trouwens hilarisch hier de complottheorieen te lezen die de mannen op het forum bedenken bij een vrouwelijke vriendschap (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) )

--------------------

+Quote Post
Rick [Carportal....
plaatsen Jun 14 2009, 15:15
Bericht #11

Absurd user

Sinds: 2-September 06
Van: Leeuwarden
Gebruiker Nr.: 1450

Mooi gezegd Ginger (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Ik zou het ook niet zeggen idd van het mailtje wat je gelezen hebt.. Dan gooi je je eigen glazen in.

En over die complot theorieen... Tsja, ik merk soms zelf ook dat ik de raarste shit bedenk wat dan helemaal niet aan de orde is. Zo zijn mannen denk ik (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) Die denken echt op een heel andere manier als vrouwen.. Grappig soms wel hehe

--------------------
[ BAANBROS.NL ] - Ik baan, jij baant, wij banen.
CA18DET "Stage 4" - 550CC - Tomei Pon cams - Duif "HATSJOEEEWW" dumpvalve enzo ? - Etc.
S13 Doraiba :: OOOH VETTE FERRARI OM MEE TE SCHEUREN!!

+Quote Post
RudeBoy
plaatsen Jun 14 2009, 15:24
Bericht #12

Super user

geloof me, er zijn wel degelijk vrouwen die soms hun steentje bijdragen aan de teneergang van een relatie. (dus complot theorie). Maar goed, een relatie gaat niet kapot omdat een vriendin je zit aan te moedigen je man te dumpen. Meestal zit het voor 95% al in de relatie. een vriendin kan net dat kleine duwtje in de rug geven..

--------------------

+Quote Post
RudeBoy
plaatsen Jun 14 2009, 15:25
Bericht #13

Super user

Trouwens, dat jinx het hier post is hetzelfde als wat zijn vriendinnetje bij die vriendin doet. Wij zijn sxoc. Wij zijn broeders.

--------------------

+Quote Post
The Yakuza
plaatsen Jun 14 2009, 15:52
Bericht #14

Peter M.

Sinds: 2-April 04
Van: Groningen!
Gebruiker Nr.: 252

Als het door een externe factor uitgaat, zit het intern sowieso niet goed.

Afgezien het feit dat je haar mail checked XD

--------------------
QUOTE(Ivosp)
Yakuza, lay of the fuckin' Sake!
O11: Yakuza is niet fout. Yakuza is gewoon... tsja Yakuza

+Quote Post
vlugge Japie
plaatsen Jun 14 2009, 16:41
Bericht #15

Beter oud en Japans dan nieuw en Frans!

Sinds: 17-September 06
Van: Doridorp
Gebruiker Nr.: 1474

Damn ik snap niet dat mensen al hun problemen op een sx forum gooien.. wat hebje nu aan al die meningen?? Het is toch jouw relatie? pff

--------------------
Stage 2 RacelijkenwagensportmodelGT
Dennis vd M: Tim jij maakt in een dag meer kapot, dan een ander in een jaar kan opbouwen!

+Quote Post

3 Pagina's V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic

Print Versie Actuele tijd: 6th September 2010 - 17:20