Ga naar inhoud

Foto

En ze is best wel total loss... zei mr de agent.

22 replies to this topic

#16 speedingmofa

speedingmofa

Regular user

• Bezoeker
  • 1126 Posts:

Gepost 26 June 2017 - 16:36

Dat is wel erg mager... Misschien is het verstandig om alvast alle aftermarket en waardevolle spullen te demonteren dan.  Tot nu toe heb ik een taxateur gesproken en die gaf al aan dat aftermarket spullen niet worden meegenomen in de taxatie  :death2:

MARO krijg ik trouwens de hele dag al niet te pakken...

Daily-ish: Nissan S14 SR20DET - Insta: Skids14

#17 smeck

smeck

Regular user

• Bezoeker
  • 1402 Posts:

Gepost 26 June 2017 - 16:46

Als dat mogelijk en wordt toegestaan is zou ik dat zeker alvast gaan doen!

Dingen als velgen kan je alleen niet eraf halen als die al op de foto zijn gezet voor het schaderapport oid want dan kan het worden gezien als fraude.

Maar dingen als je radio oid zou ik eruit halen als nog niet zeker weet of je de shell wil houden. Shell houden kost namelijk ook ±500-1000 in de meeste gevallen en dat wordt dan ingehouden op het totaal bedrag dat je ontvangt.

Deze post is bewerkt door smeck: 26 June 2017 - 16:47

• speedingmofa likes this

#18 Mike s14

Mike s14

Ban of use

• Bezoeker
  • 6838 Posts:

Gepost 26 June 2017 - 17:23

Zo tering zuur jian. Uit stress heb je mij nog zitten bellen :P jij hebt ook oldtimer verzekering toch? Benieuwd hoe dat gaat verlopen.

#19 mathijs

mathijs

Regular user

• Bezoeker
  • 1981 Posts:

Gepost 26 June 2017 - 19:11

Blok er vast uit halen? :P

"Je mist nu sowieso 5497 kilonectoswazi's aan downforce met je spoilerloze klep!"

Aldus Teun

#20 speedingmofa

speedingmofa

Regular user

• Bezoeker
  • 1126 Posts:

Gepost 26 June 2017 - 19:45

Wahahaha ja blok eruit... 'uhh... ja tis een proj auto'.. :ko4:

Ja Mike, ik was te veruit aan t denken... Zat te denken om de kont eraf te slijpen en een braziliaanse erop doen a.k.a. een kunststof kontje :P

Maar eerst eens zien of dat een optie wordt.... Hangt nu compleet af van de vergoeding en de staat vt chassis. Als het chassis krom is kan ik beter een donor halen en alles terugbouwen. Ik neem chino in dienst, dan is het in een week gepiept ;)

• Eric likes this

#21 Knorkneutel

Knorkneutel

Super user

• Bezoeker
  • 3399 Posts:

Gepost 29 June 2017 - 22:56

Verzekeringen proberen altijd zo weinig mogelijk uit te keren. Daarom is het handiger om je auto te taxeren anders krijg je de dagwaarde terug wat niks is bij zo'n oude auto. Heb het gehad met mijn  oude camper waar ik heel veel tijd en liefde in had gestoken, werd ik aangereden op vakantie. De verzekering deed heel moeilijk had hem namelijk nooit getaxeerd en ze proberen dan gewoon de dagwaarde uit te betalen... Heb heel lang lopen klagen mails sturen bellen enz ,  en uit eindelijk is het gelukt dat er een schade expert de schade kwam opnemen en dat geld heb ik uitgekeerd gekregen

Deze post is bewerkt door Knorkneutel: 29 June 2017 - 22:59

Aka Knorkie Knorknortel...
Knorsan s13

#22 Eric

Eric

Datsuns!

• Admin
  • 40455 Posts:

Gepost 23 July 2017 - 09:07

Hoe lukt de zoektocht naar en chassis? Ik heb denk ik binnenkort wel een LHD rollende koets die verkocht wordt.

#23 speedingmofa

speedingmofa

Regular user

• Bezoeker
  • 1126 Posts:

Gepost 23 July 2017 - 20:12

Ik neem wel ff contact met je Eric 👍